čtvrtek 3. dubna 2014

GIVEAWAY / BO je tráva modrá a nebe zelené


Dneska je superspešl den! Proč? Samozřejmě ... vůbec nevím. Mimo to, že se kadí absolutně všechno, na co sáhnu, je celý den cajk! Začalo to už ráno, když jsem vstala pravou nohou - velmi neobvyklé! Pak jsem hodila držku ze schodů a ve škole 6x umřela nudou. Je tedy úspěch, že toto vůbec smolím, hm! No, každopádně .. nějaká sluneční erupce zajistila, že se můj mozek splašil a já se rozhodla zbavit jedné ze svých knih. Bobečka maličkého.. Tak přináším tuto GIVEAWAY, prostě jen tak, bo je tráva modrá, nebe zelené a bagr žlutý.

Jste happy? Já jo, děsně! :D Ještě mě téměř přejel autobus! Kdybych mu do cesty neskočila, asi by mi ujel. -_- Katastrofa.

A joooo, kdyby se vám chtělo soutěž sdílet (čím víc vás bude, tím líp), proti nebudu, cena je fáákt dobrá. Přeložte si jako: "Sdílet pomocí obrázku výš.. - 'povinně'"

A o co hrajem?
NEŘEKNU! :P

Je to kniha, velká asi jako všechny knihy.. Hardback, CooBoo, černočerné desky - víííííc vám nepovím!

Pár pravidel, aby se mi tu z toho nestal holubník:
• Vyplníš formulář -_- (Jen, kdyby to někomu nedošlo).•
• Zúčastnit se mohou všichni s doručovací adresou v Česku nebo Slovensku.
• Soutěžíme od 3.4. do 14.4. 2014.
• Já vyberu 10 nejoriginálnějších odpovědí, z těch potom random.org vylosuje výherce. •
• Výsledky uveřejním nejpozději 16.4.2014, (zároveň výherci pošlu mail). •
• Vítěz má 48 hodin na to, aby na můj mail odpověděl, jinak losuju dalšího.. •





6 komentářů:

  1. No tak teraz neviem či sa toho zúčastniť alebo nie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jestli jsem knihu uhádla správně (myslím si, že jo.:-D), tak vážně doufám, že vyhraju. Chci si ji přečíst už hrozně dlouho.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monika4/05/2014

      Jsem na tom stejně (s tím, že já to vím naprosto jistě :D Už podle otázky!), takže ji taky musím mít :D

      Vymazat
  3. Ha, netuśim, co to je. Juhuu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Soutěžím :) mimochodem u mě na blogu je taky Giveaway o knihu, kdybyste se chtěli zapojit. Hraje se do 15.4 :) http://readerspublicdiary.blogspot.cz/2014/03/soutez-giveawaykaterina-petrusova.html

    OdpovědětVymazat